アラサー女子の和訳ブログ

気に入った曲だけを和訳するブログです。好き!とか嫌い!とかお気軽にコメントどうぞ

I Wanna Be Yours - Pink Sweat$ & Crush (和訳)

I Wanna Be Yours - Pink Sweat$ & Crush (和訳)

最近ハマっているPink Sweatです。Chill〜。(ってかんじw)本当はPink Sweat$の有名な曲が一番好きなのですが既に和訳が多く答え合わせ状態になったので、この曲にトライしてみました。(そっちもいつか書こう!)お洒落なメロディーで好きです。いや〜 Chill~。失礼ながらコラボしている韓国系の方は知らなかったのですが、甘い素敵な歌声です。韓国語の二文はgoogle先生にお世話になりました。

 

www.youtube.com 

Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh, yeah, uh

Honey, won't you come with me?

君は僕と一緒にいたくないの?

I'll make sure you get all your diamond rings

僕が君に全てのダイヤモンドの指輪を手に入れさせてあげるよ

Right here is where I wanna be (with you)

ここが(君と)僕のいるべき場所なんだ

We're floating on the wings of timeless love (yeah)

僕たちは永遠の愛の翼に浮かんでるんだ

 

Oh, I know

わかってるよ

That your heart's stuck with someone else

君の心が他の誰かでいっぱいなことくらい

But you should know

でも君は知るべきだ

That I want you and no one else, aye

僕は君がほしいんだ、他の誰でもなく

 

I wanna be, ooh, I wanna be yours

僕は君のものになりたい

Drop-top riding down this road

オープンカーに乗ってこの道を降っていく(*)

You wanna be, you wanna be sure

君が確かめたいなら

Just test my love, you'll see it's yours

ただ僕の愛を試してみてよ、君の物だってわかるから

 

I wanna be,(yeah), I wanna be yours

僕は君のものになりたいんだ

Drop-top riding down this road

オープンカーに乗ってこの道を降っていく(*)

You wanna be, aye (yeah), you wanna be sure

確かめたいなら

Just test my love, you'll see it's yours

僕の愛を試してみてよ、それは君の物だから

 

잘록한 허리, that's mine

そのくびれた腰も、僕のものだよ

널 갖고 싶어 매일 밤, yeah

僕は毎晩君が欲しいんだ

We're going to the next round

僕らは次の場所にいくんだ

I'll get you to just lay down

僕はただ君にひれ伏すのさ(*)

 

Oh, I know

わかってるよ

That your heart's stuck with someone else

君の心は他の誰かでいっぱいなんだ

But you should know

でも知っていてほしい

That I want you and no one else

僕は君がほしいんだ、他の誰でもなく

 

I wanna be, ooh, I wanna be yours

僕は君のものになりたいんだ

Drop-top riding on this road

オープンカーに乗ってこの道を降っていく

You wanna be, yeah (yeah), you wanna be sure

もし確かめたいなら

Just test my love, you'll see it's yours

ただ僕の愛を試してみてよ、君の物だってわかるから

 

I wanna be, yeah (yeah), I wanna be yours

僕は君のものになりたいんだ

Drop-top riding on this road

オープンカーに乗ってこの道を降っていく

You wanna be, yeah (yeah), you wanna be sure

確信が欲しいなら

Just test my love, you'll see it's yours

僕の愛を試してみてよ、それは君のものだから

 

You're my fantasy, 

君は僕の理想の人で、

can't stop madly loving you

狂ったように君への想いが止まらないんだ

My heart is all yours, you can just take it

僕の心は全て君のものだよ、ただ持っていけばいいさ

Why do we need to play these mind games?

なんでこんな風に駆け引きをする必要があるんだよ?

You know we're meant to be

僕らはこうなる運命なんだ

I'll give you what you need, 

君が必要なものをあげるから、

don't play hard-to-get

気のないフリをして遊ばないで

 

Oh, I know

わかってるんだ

That you are flirting with someone else

君が他の誰かとデートしてることくらい

But you should know

でも知っていてほしい

I won't let you feel alone, that's right

僕は君に寂しい思いをさせたりしない、わかるだろ

 

I wanna be, ooh (yeah), I wanna be yours

僕は君のものになりたいんだ

Drop-top riding down this road

オープンカーに乗ってこの道を降っていく

 

You wanna be, yeah (yeah), you wanna be sure

確信がほしいなら

Just test my love, you'll see it's yours

僕の愛を試してよ、それは君のものなんだよ

I wanna be, yeah (yeah), I wanna be yours

僕はきみのものになりたいんだ

Drop-top riding down this road

オープンカーに乗ってこの道を降っていく

You wanna be, yeah (yeah), you wanna be sure

もし確かめたいなら

Just test my love, you'll see it's yours

僕の愛を試して、君のものだってことを確かめて

 

Ooh-ooh-ooh, ooh-oh

Ooh-ooh-ooh, ooh-ooh, ooh-ooh-oh

Yeah, yeah, uh

Ooh, ooh-ooh, ooh-ooh, yeah, uh

 

英語

Drop-top スラング オープンカーの屋根を開けて走る意味

lay down スラング give up