アラサー女子の和訳ブログ

気に入った曲だけを和訳するブログです。好き!とか嫌い!とかお気軽にコメントどうぞ

Who - Lauv feat.BTS (和訳)

取り急ぎ。この曲好きです!

 

[Verse 1: Lauv]
Our minds are new eyes,visions of you

僕らの気持ちは新しい視界で、君の未来だろう
Girl, I think I need a minute

僕には少し時間が必要なんだ
To figure out what is, what isn't

何がそうで、何がそうじゃないか知るために

These choices and voices, they're all in my head

選択も考えも、全て僕の頭の中にある
Sometimes, you make me feel crazy

時々君は僕のことをおかしくさせるんだ
Sometimes, I start to think you hate me like, yeah

時々君は僕を憎んでいるんじゃないかって思うよ
I need a walk, I need a walk

歩かないと
I need to get out of here

ここから出ないといけないんだ
'Cause I need to know

だって僕は知る必要があるから

 

[Chorus: Lauv]
Who are you?

君は誰なんだ?
'Cause you're not the girl I fell in love with, baby

だって君はもう僕が恋に落ちた人じゃない
Who are you?

君は誰なんだ
'Cause something has changed, you're not the same, I hate it

何かが変わってしまって、君はもう前と違う。僕はそれが嫌なんだ
Oh, I'm sick of waiting for love, love

愛を待つことにはもううんざりなんだ
Oh, I know that you're not the one, one
君が運命の人じゃないってわかってるさ


[Verse 2: BTS]
Feelin' hypnotized by the words that you said

君が言った言葉に心を奪われたんだ

Don't lie to me, I just get in my head

嘘をつかないで、僕はただ頭を整理したいんだ
When the morning comes you're still in my bed

朝がくると君はまだ僕のベッドにいる
But it's so, so cold

でもすごく、すごく冷たい感じ
Who are you?

君は誰なんだ
'Cause you're not the girl I fell in love with

だって君はもう僕が恋に落ちた人じゃない

 

[Chorus: Lauv & BTSBTS]
Who are you?

君は誰なんだ?
'Cause you're not the girl I fell in love with, baby

だって君はもう僕が恋に落ちた人じゃない
Who are you? (Who are you?)
'Cause something has changed, you're not the same, I hate it

何かが変わってしまって、君はもう前と違う。僕はそれが嫌なんだ
Oh, I'm sick of waiting for love, love

愛を待つことにはもう疲れたよ
Oh, I know that you're not the one, one

君が運命の人じゃないってわかってるさ